Program sajma sadržavao je svakodnevne promocije novih naslova, stručne skupove, razgovore s piscima i, za posjetitelje vjerojatno najvažnije, prodaju knjiga po jako povoljnim cijenama. Mnoge nakladničke tvrtke nudile su čak do 70% popusta na neke od najpoznatijih knjiga svjetske ali i domaće književnosti.
Interliber, po svom značaju počinje prelaziti nacionalne okvire i dobiva međunarodni epitet osobito nastupom Mađarske 2003. godine, a potom uključenjem Bosne i Hercegovine godinu kasnije kao zemlje partnera, a godinu iza toga partnerstvom sa Hrvatskom maticom iseljenika - pisci i nakladnici iz dijaspore. Slovenija se priključuje 2006. godine, potom Poljska i Izrael. Tako ovaj sajam postaje međunarodno okupljalište ljubitelja književne umjetnosti.
Ovogodišnji sajam okupio je knjigoljupce svih dobi, one najmlađe i one najstarije te ih objedinio ljubavlju prema pisanoj riječi i niskim cijenama.
- Ovo je raj za nas koji volimo čitati knjige. Ne znam koju bih knjigu prije kupio, sve su jako dobre i daleko jeftinije nego u knjižarama. - komentirao je jedan od posjetitelja sajma koji je, kako kaže, bio prisutan na sajmu svih šest dana njegovog održavanja.
- Ovo je raj za nas koji volimo čitati knjige. Ne znam koju bih knjigu prije kupio, sve su jako dobre i daleko jeftinije nego u knjižarama. - komentirao je jedan od posjetitelja sajma koji je, kako kaže, bio prisutan na sajmu svih šest dana njegovog održavanja.
Ovakav događaj dokaz je da za uživanje u luksuzu riječi nije potrebno imati dubok džep, već samo veliku ljubav prema pisanoj riječi.
No comments:
Post a Comment